Sunday 14 February 2016

Back to create in Ghana



Sinds ik vorige week weer terug kwam van een maand verlof in Nederland, 
schiet ik elk vrij moment mijn kamer in.
Met de naaitafel voor het ene raam, de tafels voor de workshops bij het andere raam en mijn snijtafel tegen de muur heb ik enorm veel werkruimte gekregen!
Overal ligt wat; een quilt die klaar ligt om doorgestikt te worden, een broek waarvan een naadje los is, stof uitgestald over de snijtafel om een doos mee te gaan bekleden. 

Since my return to Accra last week from a month-long leave in Holland,
I use every free moment to be in my new studio.
With my sewing table in front of one window, the two tables for the workshops near the other and my cutting table against the wall, this room has a lot of working space!
Various projects are laying around and give me time to think about the creative proces







Morgen beginnen de workshops dozen maken en ik ben er klaar voor.
Via mijn Geckoboxes Facebook pagina maak ik reclame in Accra en langzaam aan komen er steeds meer reacties op. Heel spannend hoe dit gaat lopen. De koffers waren deze keer weer gevuld met allerlei materialen en karton om hier voor de workshops te kunnen gebruiken, dus voorlopig kan ik vooruit!

Tomorrow my workshops box making in Accra will start and I am ready to get going!
With my Geckoboxes Facebook page I try to get visitors and new participants. Very exciting to see how this will grow! My suitcases were filled again with all kinds of different materials and cardboard as well, so I will be able to continue for some time to come!


Box with tray in proces


Groetjes, Hilde 

5 comments:

  1. De dozen zijn schitterend. Daar zul je echt wel cursisten voor vinden. Succes!

    ReplyDelete
  2. Wat een heerlijke werkruimte en prachtige dozen. Succes met je workshops. Ik zou zo bij je aan willen schuiven.

    ReplyDelete
  3. Zo had ik mij je verblijf in Ghana helemaal niet voorgesteld. Dat moet toch wel heel anders zijn dan toen je in Chili zat. Ik ben jaloers op jouw mooie werkkamer en de dozen zijn prachtig!!

    ReplyDelete
  4. Je hebt al weer mooie dozen gemaakt. Prachtige patronen.

    ReplyDelete
  5. Prachtig die doos met paars roze cirkel en wauw wat een super werkkamer!!!
    lieve groetjes van Marijke

    ReplyDelete

Thanks for coming by! I love to hear your comments!