Wednesday 2 September 2015

In the waiting room



Mijn vertrek naar Ghana is met een paar weken uitgesteld
De papierwinkel om een verblijfsvisum aan te vragen gaat erg langzaam
en ik wil mijn zoon in NYC nog even zien voordat ik vertrek! Het is alweer 9 maanden geleden dat ik hem voor het laatst zag. Aangezien hij nu te druk is, moet ik nog even wachten....
Dat geeft mij wat extra tijd om met de hand deze 'Pies and Tarts' quilt te pitten

My departure to Ghana is postponed for a couple of weeks
 all administration to get a permission to live there takes a bit longer than expacted
I also want to see my son in NYC before I leave, it's been 9 months now since I last saw him!
But he is too busy at the moment, so I need to wait a bit more...
This gives me more time to quilt this 'Pies and Tarts' quilt




Met Perle katoen in verschillende kleuren groen, blauw en paars,
ga ik langs alle cirkels, eerst de grote Pies en later rond de kleine Tarts

With Perle cotton in different colours of blue, green and purple
I go along all the circles, first the big Pies and later on around the smaller Tarts


Groetjes, Hilde

9 comments:

  1. Wat jammer, je zal ondertussen al wel plannen hebben gemaakt en dan werken de ambtelijke molens langzaam. Zo te lezen ken je het klappen van de zweep en laat je je er niet onderkrijgen. Sterkte en succes!!

    ReplyDelete
  2. Wat een pech, maar gelukkig weet je te vermaken. Wat een prachtige kleurige quilt!
    9 maanden.....dat is ongelofelijk lang (een hele zwangerschap bijvoorbeeld ;-) ). Het is te hopen dat deze wachtperiode voorbij vliegt!!! Groetjes!!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke nieuwe profielfoto, mooi dat je de taartjes met de hand quilt!
    Altijd op reis of onderweg, veel plezier met al je plannen.
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    ReplyDelete
  4. Je wachtkamer ziet er kleurrijk uit, maar het is flink balen!
    De Pies and Tarts quilt ziet r prachtig uit. Ik ben nooit verder gekomen dan een paar cirkeltjes en een berg voorbewerkte Pie onderdelen! Fijne dag!

    ReplyDelete
  5. I love the colourful heap of perle cotton on your lovely quilt. Good luck with your next adventure, whenever it will begin ;)!!!

    ReplyDelete
  6. I love your Pies and Tarts, are they apliqued on the sewn patches?
    Myrto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Myrto, yes, the circles are appliqued by hand on the background fabrics

      Delete
  7. Wat een klus, maar het ziet er prachtig uit

    ReplyDelete
  8. Om met een "bekend Nederlands spreekwoord" te spreken: elk nadeel heb z'n voordeel! Nu heb je de gelegenheid om volgende week nog even naar Deventer te gaan om te genieten van alle moois dat daar geboden wordt! Groetjes en tot ziens!

    ReplyDelete

Thanks for coming by! I love to hear your comments!