Saturday 13 September 2014

Feeling lucky!


Een paar weken geleden was mijn quiltvriendin Vreni uit Singapore
voor een vakantie op Bali. Een van de dingen die ze daar bezocht was de
fabriek waar de Anthology Batik Fabrics worden gemaakt.
Ze heeft zich daar heerlijk kunnen uitleven en kwam met een koffer vol met stoffen weer thuis.
Vlak daarna deed ze op haar blog een 'kleine' give-away en ik was de geluksvogel!

A few weeks ago my quilt friend Vreni from Singapore went to Bali for a short break.
One of the things she went to see was the factory where the Anthology Batik Fabrics are made.
She had a good time because on her way back home her suitcase was full with fabrics!
Soon after her trip she had a 'small' give-away on her blog and I was the lucky winner!


De stof ligt nu op mijn tafel en de energie barst er vanaf!
De oranje stof is extra breed dus dat wordt de achterkant 
en ik vermoed dat zij de blauwe stof mooi vindt voor de binding of een border...

The fabric is on my table bursting with energy!
The orange fabric is extra wide, perfect for a backing
and I bet she likes the blue one for a border or binding...


Klik op onderstaande foto voor het verhaal over Bali en de stoffenfabriek die zij daar bezocht
Click on the picture below to find out about her trip to Bali and her visit to this fabric factory



Nu de uitdaging om er iets mee te gaan doen! 
Wat zou jij er mee doen?

And now the challenge to do something with these fabrics!
What would you do with it?

Groetjes, Hilde

3 comments:

  1. piep oh meid wat fijn dat je gewonnen hebt, en wat een mooi verhaal,
    genieten van die spetterende kleuren knuf

    ReplyDelete
  2. Can't wait to see what you'll do with them!!

    ReplyDelete
  3. Mooie kleuren, prachtig en al zo lekker herfstig! Ik heb ooit een Supernova quilt gemaakt van een balipop rol en hoewel ik niet (meer) zo van de batiks ben, ben ik nog steeds heel erg blij met die quilt. In deze groep op Flickr vind je foto’s: https://www.flickr.com/groups/1649103@N23/

    ReplyDelete

Thanks for coming by! I love to hear your comments!