Wednesday 10 August 2011

A bad start


What a bummer! Today I should have been at a bazaar in São Paulo, promoting my workshops box-making with this pile of boxes. Instead, I am home on pain-killers for a sour back. I made a wrong move just before leaving The Netherlands for Brazil. Maybe I worried too much about the parents, was running around too much and did not take time out for myself and it was difficult again to say goodbye to my beloved ones. 
I don't know. Fact is that I was so much looking forward to this event, to get started with something I like doing. Not to worry, there will be another bazaar in 2 months time.
Maybe it had to be this way, I will have time to make more samples, make a better business plan and be better prepared.

Wat een pech! Vandaag had ik op een bazaar in São Paulo deze dozen willen laten zien en eventueel verkopen. En op die manier mijn workshops dozen-maken willen promoten. In plaats daarvan ben ik thuis met pijnstillers voor een pijnlijke rug. Een verkeerde beweging gemaakt vlak voor vertrek vanuit Nederland naar Brazilië. Misschien heb ik mij teveel zorgen gemaakt om de oudjes, was ik te druk bezig met rondrennen en nam ik niet genoeg tijd voor mezelf, en was het wederom moeilijk om afscheid te nemen van mijn familie.
Ik weet het niet. Feit is dat ik uitkeek naar dit event, om weer aan de slag te kunnen gaan met iets dat ik leuk vind om te doen. Gelukkig is er over 2 maanden weer een bazaar.
Misschien heeft het zo moeten zijn, ik heb nu wat meer tijd om meer voorbeelden te maken, een nieuw business plan te maken en me gewoon beter voor te bereiden.

Ciao from Brazil, Hilde

6 comments:

  1. Ach hemeltje wat een pech!!!! Maar zoals je zelf al schreef misschien kom je over twee maanden nog beter voor de dag op de beurs! Met die stapel die je al hebt denk ik dat je in een vloek en een zucht "los" bent!!
    Sterkte!
    Hubertine

    ReplyDelete
  2. Poor you! I'm sure it's a combination of all the things you've mentioned. Look after yourself and take it easy. What a shame about the bazaar though.

    ReplyDelete
  3. Welkom terug in Brazilie. Waren je honden erg blij om je weer te zien?
    Beterschap met je rug.

    Groeten van Veronique.

    ReplyDelete
  4. Muito lindas suas caixas! Você poderia ministrar oficinas aqui em São Paulo. O que você acha da idéia?
    Bj
    Ivanete

    ReplyDelete
  5. Hilde, I hope that by now, your back is much better. I get this too (shoulders & back) & I think it's related to sewing.

    ReplyDelete

Thanks for coming by! I love to hear your comments!